لوگو های باور نکردنی ساخته شده با CSS، JS و SVG
نوشته شده توسط : طراحی سایت

یکی از تحولاتی که تکنولوژی وب بخصوص پلتفرم های جدید جاوا اسکریپت و کتابخانه های آن آورده است طراحی و ایجاد لوگو می باشد چرا که مهمترین بخش برای برند سازی در طراحی سایت همین قسمت است . CSS توانسته است با استفاده از کتابخانه ها و فریم ورک های جاوا اسکریپت و SVG لوگوهای بارورنکردنی و جذابی را طراحی کند که در ذهن مخاطب خود حک شود و دیگر از بین نرود ما در ادامه پست به برخی از تکنولوژی های که باعث پدید آمدن این نوع طراحی شده اند می پردازیم . یکی از پلتفرم های که باعث ایجاد یک معجزه در طراحی لوگو در سایت می شود anime.js می باشد با مراجعه به این سایت و دیدن نمونه کارهای آن که همراه با CSS، JS و SVG می باشد و در اختیار کاربران به صورت رایگان قرار داده شده است می توانید لوگوهای زیبا و بسیار جذابی را تولید نماید ، این پلتفرم می تواند لوگوهای انیمیشن متحرک و رنگارنگ ایجاد کند .


یکی دیگر از لوگوهای که برای بسیاری از کاربران جذاب و زیبا به نظر می رسد دست نویسی لوگو می باشد به این صورت که لوگو به صورت یک انیمیشن و به شکل یک مدادی که در حال نوشتن مانند امضا می باشد ایجاد می شود این نوع طراحی روحی زنده و جدید به سایت می دهد و بسیاری از مخاطبان را جذب لوگو خواهد کرد .


یکی دیگر از انواع لوگوهای که در طراحی سایت مورد استفاده طراحان در سال 2017 قرار گرفته شده است باز و بسته شدن و یا محو و یا ظاهر شدن لوگو به صورت افکت های زیبا و جذاب می باشد این محو و ظاهر شدن می تواند با جملاتی که اهداف اصلی سایت را نشان می دهد همراه باشد تا بیشتر  ذهن مخاطب تاثیر بگذارد . کشیدن و نقاشی کردن از دیگر انیمیشن های است که در طراحی لوگو مورد استفاده قرار می گیرد .


یکی دیگر ازسبک های که در طراحی سایت همیشه در بخش های مختلف مورد توجه کاربران قرار می گیرد سبک کتاب خوانی می باشد این سبک در طراحی لوگو نیز بسیار مورد توجه طراحان قرار گرفته است با استفاده از لینک زیر می توان یک لوگو با سبک برگ های یک کتاب ایجاد کرد به طوری که برگ های کتاب در حال ورق زدن می باشد و لوگو و جملات آن نمایان شود طرحی فوق العاده و شگفت انگیز.





:: بازدید از این مطلب : 61
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 27 دی 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: